Yece Evet alınıyor doğumdan önce ve sonra 2 rapor düzenleniyor ilk rapor doğum yaptığınız tarihte bitiyo onu alıyorsunuz sonra diğer rapor izin süreniz dolunca bitiyor onuda ozaman alıyorsunuz