2.5 aylık bebeğim geceleri 2 saatde 1 kendisi kalkıyordu sonra bu süre 2.5, 3, 4 derken 5 saatlere kadar yükseldi. Gece beslemesini sizler nasıl yapıyorsunuz? 5 saat çok mu fazla acaba ? Gün içinde sürekli meme-mama şeklinde ilerliyoruz. Geceleride sadece mama