aysegul_my Cuma günü rotavirüsü aşısi olduk cumartesi aksam biraz ates yapar gibi oldu gundüz bişi yok bide bu akşamda öyle ateş yapar gibi oldu sizde neler oldu aşıdan midir ateşi diye merak ettimde
nurkaradirek aysegul_my bizde ateş yapmadı ama sağlık ocağında belki ishal olabilir dedıler ama oda olmadı şükür ☺
aysegul_my nurkaradirek hımm anladım bizim ishal durumu olmadida biraz boyle atesi cikti o mudur baska biseymi bilmiorum
aysegul_my nurkaradirek evin ici pek sicak degil bunalticak kadar başi sicak 37 bucuk ensesi falan 38 göstermiş esim bakmiş başi daha sıcak şimdi surup verdim biraz