Merhabalar. Öncelikle cevap veren yardımcı olan herkese çok çok teşekkür ederim. Bebeğimi tekrar doktora götürdüm buhar ve ventolin şurup verdi. Antibiyotiği 2 gün kullandım. Ventolin yarım ölçekte daha az kullandım çünkü çok çekindim ilaç detaylarını okuyunca. Buhar çok çok rahatlattı. Bunun yanında tavsiyelerinizle soğanı, vicksi denedim. Başucuna soğan koymanın işe yaradığını düşünüyorum. Ayrıca bebeğimin göğsüne ve sırtına pamuklu ağız mendillerini ısıtıp ısıtıp koydum. Çok şükür şuan iyiyiz. Herkese tekrardan çok çok teşekkür ederim🤚🌹