ekometo benim kızım 9 ay 19 günlük daha hiç pişik olmadı (dilimi ısırayım) dah tenine hiç bi skilde ıslak mendil ya da ıslak havlu değmedi doktorumuzun söylediği şey ne kadar doğal, saf su vs yazsada kimyasal içeriyor tavsiye etmem demişti.
Doğduğundan beri sadece pamuk kullanıyorum.
Vaktim varsa evdeysem önce duru su ile yıkıyorum sonra kurulayıp 3-5 dk havalandırıyorum mustela sürüp kapatıyorum.
Eğer sizde ıslak mendil vs kullanıyorsanız bırakın belki o mendillerin içeriğinde ki bir sey dokundu alerji yaptı🤷♀️
Sudocrem ve pudradan da uzak durun sudocrem tüylenme yapıyor, pudra gözenek tıkıyor bir sürü şeye yol açabilir Allah korusun.
Ben mustela kullanıyorum pişik için tavsiye edebilirim istersniz bir de bacak aralarını bi dönem kücük numara bez kullanmıstım yanlıskla kesmişti böyle derisi bi tuhaf olmuştu kıpkırmızı pişik gibi doktorumuz ‘ Hametan ve oksizinc karıştırıp sürebilirsiniz‘ demişti ve inanılmaz sekilde 24 saatte geçirmişti bi deneyin isterseniz