82 günlük kızım var ara ara sütüm ciddi anlamda azalıyor hatta geceye doğru bitiyor resmen doktorun tavsiyesiyle mamaya başlayın dedi , ilk evolvia mama aldık ilk onu bi içti sonra içmedi ağzından tükürdü sonra gitti eşim similac aldı aynı şekilde onu da ağzına gelince yüzü ekşiyor tadına bakıyoruz normal ama niye içmiyor acaba bütün mamaları denesek illa birini içer mi? Bebeği böyle olan var mı? Nasıl sütümü arttırcam mama takviyesiz sürekli mememde 😞