beyza0618 ay ben normalde de seyrek saçlıyım doğumdan sonra kel kalmaya ramak kala bakıma soktum artık dökülmüyor çok şükür. Her hafta düzenli saç maskesi yapıyorum ve yağ maskesi yapıyorum. Urban care sorey gerçekten işe yarıuor onu aldım saçı kırmayan tarak önemli nascita hayet iyi bi marka bu konuda. Geceleri kirli bile olsa uclarına yağ sürüyorum birde dökülme karşıtı şampuan ve saç kremi kullanıyorum önceden kullanmazdım. Şampuanda bioblas klasik ama etkili şbirde hep ıslak bırakırdım rtıknkuruymaya başladım ama fön sütü aldım ısıdan koruyor onu sıkıyorum