Gldme Yarın sabah 4.ay aşımızı olucaz inşallah. Banyo yaptırırken bu akşam fark ettim aşı olduğu yer iltihaplanma olmuş ? Normal midir , geçer mi ? Yoksa ciddiye almalı mıyım?
21rabiasya04 Gldme iltihaplanır sonra kurur kabuk düşer belki yine aynısı bile olabilir biz de de aynısı olmuştu normal demişti ebe
ebruegehan 2 ay verem aşısı bizimde iltihaplıydı önce sonra kızardı kabuk attı tutmuştu 4 ay aşısını iki bacaktan Yapıyorlar bir sorun olmuyo bende ayın 5 inde yaptırdım bebeğime
Suldavulcu Iltihap olmasi normal canim kabuk baglar gecer. Sen sakın elinle mudahele etme kenarlarini sil yeterli. Doktorumuzda boyle soylemisti bize