nurcanyvz sizin lazerliymiş, biz dikişli yaptırdık, farkı nedir bilemiyorum ama. Bize doktorumuz bepantol plus verdi, her alt değiştirmede onu sürdük bol bol. İlk idrarı yaktığı için çok ağlamıştı ama sonrası güzel geçti. Ağrısı olursa fitil verebilirsiniz dedi. İlk gün ağrıdan uyuyamadığı için fitil verdik. İkinci gün bişeyi kalmadı çok şükür. Bardak filan kullanmadık