4 ay 17 günlük bebeğim doğduğundan beri hep zor b bebekti ama şu sıralar uyumasında olsun gerek de uyanıkken ekstra zorluk çekiyorum bu postu yazarken bile hala uyutmaya çalışıyorum çok zorluyor beni gündüzleri de uyku yok hiç sürekli mızmız durmuyor ağlıyor 4. Ay atağı mı yoksa huyu böyle mi olacak benm gibi benzer şeyler yaşayan anneler destek olalım birbirimize