3.5 sene oldu taktirdim son 2 aydır adetimde düzensizlik yaptı. Bu ay olmadan kahverengi leke görüyorum sadece , birde demirim 2.5 çıktı spiralin çıkarılması gerek dedi doktor . Hormonlu spiral de fiyatı ney öyle 🙄 neyle korunucagim bilmiyorum siz ne ile korunuyosunuz ? 3.5 yaşına giricek oğlum var ikinciyi bir istiyorum bir istemiyorum 😒