Benim de öyle oldı ilk kullandıgım ay normal adet oldum ama o adettim bir ay boyunca kesilmedi hep kan geldi leke geldi 2. Aydan sonra bitti ilk kullanımlarda olabiliyor normal bir durum devam ediin yine doktora danışın ama ben sormuştum yapar demişti doktor ve çyle de oldu bir ay sürdü nerdeyse sonra ara kanamalar olmadı