arkadaslar bebegim kolik ilk 1 ay cok cektirdi simdi 2 ay 11 gunluguz biraz biraz azalma var ama tabi aglamaya devam ediyor yani huysuz bir bebek umarim koliiktir diye yalvariyorum Allaha cunku kolikse gececek ama huysuzsa surecek 🥹🥹 simdi geceyim asil konuya gunduz uykulari pilates topunda ziplayarak veya ayakta sallayarqk cunku baska turlu asla uyumuyor uyumadikca aglamalar artiyor bi sekilde uyutuyorum ve uyudugunda ya kucakta ya ana kucaginda sallayarqk geciyor yani hep elim uzerinde hep bir destekle uyuyor biraktigim an ise 10 saniye gecmeden derinde uyusaa uyaniyor hic bir isimi yapamiyorum sagolsun sayesinde .. gece yine pilateste uyutup yatagima koyuyorum yanimda yatiyor .. fakat gece destek beklemiyor uykuyu devam ettiriyor .. gece gunduz farki dicem ama bir cocugun uykusu kotuyse kotudur ki kotu … gece nasil desteksiz uyuyorda gunduz biraktigim gibi uyaniyor? cok tuhafima gidiyor gunduz icin ne yapabilirim onerilerinizi beklerimm veya sebep nedir bu arada gazli kolik tekrardan hatirlatayim … mayistiginda yataga biraktigimda gunduzleri
kendi kendine dalamiyor bu arada hamaktan tutun sallanan ana kucaklarina kadar her seyi aldik ama nafile uyku egitimi icin ise erken .. ne yapabilirim baska onerilerinize acigimm