
Kızlar bugün oğlumun aşı izi kanamis ve atletine yapışmıştı. Kanlı görünce aklım çıktı ama bir baktım aşı yeri kanamis. Yani şişip akıntı olabilecegini biliyordum da kanaması normal bir durum mu? Kolunun üzerine yatamiyor yaa ağlıyor hemen. Yarına geçer mi acaba bu ağrısı