22 aylık kızım var genellikle bu zamanlarda hep elleri soğuk oluyor sırtını burnunu kontrol ettiğimde oralar sıcak oluyor ama ne zaman dışarı çıkalım eller hemen soğuyor kansızlık mı var acaba diye düşünmeye başladım doktora bu nedenle gitmeli miyim sizce düşünceleriniz neler