@Biricikkk bende tüp Bebekle hamile kaldım doktorum çok iyiydi çok memnun kaldım o bana rahimle alakalı bişey demedi 5 haftalık hamileyken devlet hastanesine gittiğimde kalp atışını duyamadık ve bunun normal olduğunu 2 hafta sonra tekrar gelmem gerektiğini söyledi doktor ama biz garanti olsun diye 3 hafta sonra yani 8 haftalıkken gittik ve çok uğraşmasına rağmen kalp atışını duyamadık derken son anda aleti çekerken kalbini duyabildik şükür ve doktorum bana rahmimin çok arkada olduğunu bunun sorun olmayacağını söyledi 12 haftalık olduğumda ikili tarama testi için muayene olduğumda başka bir doktor bebeğimi ultrasonla göremedi ve alttan baktı o da çok arkada olduğunu söyledi yani 3 aylık olmasına rağmen hâlâ alttan muayene ile bebeğimi görebiliyordum şükür şuan 15 aylık olmak üzere kızım 🥰 karnımda 6 aylıkken filan çıkmaya başladı