Merhaba anneler kızım 17 aylık olmak üzere son üç haftadır memeye yapışık resmen. Sürekli ama sürekli emmek istiyo. Çok iştahsız bi çocuk 9.5 kilo 76 cm. Bir yaşından beri doğru düzgün kilo almadı yarım kilo almış beş ayda. Ben iki yaşına kadar emzirmek istiyorum emmeyi bırakmaması için çokk uğraştım emziği vardı meme reddi yaptı diye bıraktırdım o günden beri memede uyumaya başladı. Geceleri asla uyuyamıyorum sürekli uyanıyo. Gündüz de sürekli emmek istiyo hiçbir şey yemiyo. Sütten kessem yemeye başlar mı yoksa iyice zayıflar mı. Kreşe gidiyo bir yandan hiç kıyamıyorum kesmeye sürekli hastalanıyo en azından anne sütü alsın bağışıklığı güçlensin diyorum. Bir yandan hiçbir şey yemiyo ve üç haftadır çıldırmış gibi memeden başka bi şey söylemiyo. Böyle bir dönem yaşayan var mı bu memeye yapışma süreci geçer mi sütten kesmeli miyim nasıl yapmalıyım lütfen bir akıl verin..