yusufum63 Kızlar selam nasılsınız, kaç ana öğün ara öğün yapıyorsunuz. Gün boyu neler tüketiyorsunuz. Ben sabah ve akşam yiyorum aralarda da çay Kahve abur cubur hiç sağlıklı beslenemiyorum ya ,siz neler yiyorsunuz bakim
Zera yusufum63 sabah once kahve yaninda hurma ceviz ve normal kahvalti yapiyorum sonra da aksam yemegi😅 aralarda pek bir sey tuketmem cayin yaninda da cekirdek yerim abartmadan. Oglumdan sonra yemek yeme aliskanliklarim degisti daha saglikli beslenmeye calisiyorum.
Ecrininanasi yusufum63 berbat besleniyorum desem yeridir. Sabah yiyesim gelmez, akşam yiyesim gelmez. Eskisi gibi abur cuburu da yiyesim gelmez. Kısacası yiyesim gelmiyor bişeyi 😂
GemlikZeytini yusufum63 9 10 gibi kahvaltı yapıyorum akşam yemeği 5 te. 7 den sonra bi şey tüketmiyorum su içiyorum. Abur cubur pek almıyoruz eve. Alınca can sıkıntısı eli gidiyor insanın
elagozlu35 Deletedmom_110 bende Çekirdek çitlerken okudum yorumu ah çok kilo almışım ve çok stresli bi süreçteyz inşallah düzelirim hiç dikkat edemedim kiloma
kahvelisianne Süt çayları ile yaşıyorum sabah sadece bir yumurta birde kahve dünyası fındık kreması yamam akşama kadar promalt bestlak bolca su yetiyor akşam da yemek yiyorum da kg vermek için sorduysan 31 günlük bebeğim daha zayıflamak düşünmedim ama süt için uğraşıyorum
yusufum63 kahvelisianne yaa çok minik sağlıkla büyüsün 😍 sağlıklı kuvvetli beslenme gerekir sana helva çok süt yapar.
kahvelisianne yusufum63 wallaha hiç helva sevmem ama mecbur yiyorum yeterki süt olsun ili oğlumda da aynıydı sonra bir zayıfladım ooo bekar gibi onun için kilo alınır verilir yeterki evlatlarımız iyi plsun tabi üzülüyorum bazen ne güzel zayıftım diyorum aka gene verilir yaa
yusufum63 Ecrininanasi benimde tam tersi gün boyu evdeyim sıkılıyorum. Yiyesim gelir. Hiç yememeyi tercih ederdim sizin gibi :/ nasıl yaşıyorsunuz peki😂
Zera Deletedmom_110 167 53 kiloyum normalde ama suan +5 kiloyla devam ediyorum 24 haftalik hamileyim🥰
yusufum63 GemlikZeytini çok mantıklı almamak. aslında cocuk var diye hep evde bulunsun abur cubur derken hop hop yiyoruz.