Edo_yekta12 Başına gelen oldu mu ne yaptınız ? Sol göğsüm dün geceden beri çok sert bebeğimi hep o taraftan emzirdim belki süt birikmistir ondan sismistir diye ama bugün de hep şişti ve ağrıyo neden olur ne yapmak lazım
Celinnn Edo_yekta12 süt birikmiş göğsüler büyük mü? Sıcak havlu ile masaş yap düzenli sağ canım. Diğer memeden de emzir
Lugesyaa Edo_yekta12 şuan o durumdaydım duşa girdim sağmaya başladım düzeldi Sabahta olmuştu sıcak su torbasını göğüsümün sert yerine koydum uyudum biraz sonra kalktım emzirdim düzeldi yada zeytin yağ ile masaj yap yumuşat orayı ama mutlaka sağman lazm yoksa geçmez
kahvelisianne Bebek tam bosaltamiyoe Demekki ya pompa ile sağmaya dene yada sıcak suyun altına gir hem ovala hemde masaj yap süt birikirse mazallah mastit olur gunah göğüsler terbiye olana kadar birikmeler olur
Edo_yekta12 kahvelisianne bebeğim on aylık şimdiye kadar hiç böyle olmamıştı şaşırdım deniyim canım sağol