Aslaninannesi26 aslinda tamamen sizin beslenme ile ilgili izleyeceginiz yola bagli. Mama olarak verecekseniz besinleri evet irmik un vs lazim. Ben kendi adima oyle ilerlemedim. Un hic almadim zaten, irmigi de arada bir corbaya kivam vermek istersem kullaniyorum simdilik. Irmikli meyveli muhallebi yapmak yerine meyvenin kendisini veriyorum direkt. Hele bebe biskuvisini yeme asamasina 8-9 aylikken anca geliyorlar. Ben hala denemedim :) almayin demiyorum da, simdiden almayin bayatlamasin 😁