tazeanne5 benim bebeğim de 8 aylık 90 cc mama anca içer 2 saatte bir 90 vermeye çalışıyorum güç bela . hergün tek sorunum mama oluyor zaten emmiyor sağıp veriyorum, bazen 60 cc ile 3 saat duruyor gerçekten çok yıpratıcı birşey artık bazen biberon içerken videolu çocuk şarkıları açıyorum 2-3 dk onlarla içirebiliyorum biliyorum doğru birşey değil ekran olmaması gerekiyor ama çok çaresiz kalıyorum en azından aç kalmasın diye , bu arada çok aşırı hareketli emekliyor tutunup ayağa kalkıyor herhangi bir sağlık sorunu yok her şekilde testlerini yaptırdık bir sorun yok neden böyle doktor da birşey diyemiyor inşallah düzelir