jerryy43 Kan damlası kullanmıyoruz biberon da tutmuyor sadece beni emiyor sizce neden olabilir 
miracatilla jerryy43 bence bunun sebebi yok. Yapısal bişi diye düşündüm. Yüksek ihtimalde bu dişler dökülüp yenisi gelince yenisindw leke falan olmaz. Ama sen gene e doktoruna sor bı. Bebişinde çok tatlı maşallah Allah nazardan korusun size bağışlasın.
Bebitombuyuyor jerryy43 demir vitamininde. Benim oğlumdada olmuştu 2 yaş oldu hala geçmedi. Doktor zamanla geçer dedi ama artık döküldüğü de yenileri gelince görcez inci gibi dişleri
sirinpatates jerryy43 ek gıda almıyor mu 7 aylık yazmışsın. Benim kızıminda Bi ara böyle oldu ön iki dişinin orta kısmı uzun sarı çizgi oldu leke gibi bende dişleri çürüyor sandım sonra kendiliğinden geçti ek gıdadan diye düşündüm sonra
ozge1993 jerryy43 kan damlası lanet olası ilaç çocugumun dişlerini mahvetti çürük gibi aynı bide özel pahalı ilaçtı
tchrhcr03 Bizim bildiğiniz kapkara 6-7. Aylarda başlamıştı. Gece emmesi çok mu? Sütün içinde de şeker var ondan oldu diye biliyorum. Çünkü sürekli emen bir bebeğim var . Ya da hamilelikte kullanılan bazı ilaçlardan da oluyormuş ama ben pek kullanmadım yani.
jerryy43 tchrhcr03 inan ilk oğlum beni emzik yerine kullanıyordu onda olmadıysa bunda da emmekten değildir diye düşünüyorum bu en azından onun kadar değil. Yani bilemiyorum nedenini bende şaştım 🤷🏼♀️
jerryy43 miracatilla özel olarak bir doktorum yok devlete götürürsem soracağım ama burda da belki bi fikri olan vardır diye düşündüm. Çok teşekkür ederim hepimizinkini bize bağışlasın Rabbim 🥰🥰
kucukmucizemsin3587 miracatilla kiz 21 yaşındayım aynı böyle lekeler var ön dişlerimde gebelikte veya bebeklik döneminde mineral ve vitamin takviyesi aşırı önemli geçmiyor çünkü ve çocukken çok zorbalığa uğradım ailem inanılmaz ilgisiz olduğu için hiiç goturmediler
miracatilla jerryy43 canım bilimsel olarak bakteriler ile tukurcukte bulunan demir birlesimi yüzünden oluyor bu yani kan damlası haricinde çocuğun kendi tukurcugunde bulunan demirden dolayı. Yani çürüme aşamasında olmadığı için çocuk diş hekimleri temizleme yapıyor. Ama şahsen bence gerek yok çünkü dökülecek zaten. Dişçi travması yaşayabilir korkabilir temizleme yapılırken.
jerryy43 miracatilla yani eğer ondansa temizletmem zaten ama geçer mi ki bir şekilde diye düşünüyorum 🫤
miracatilla jerryy43 yok geçmez yani diş malesef öyle oluyo hani kırıklar olsun lekeler olsun müdahale edilmeden gecmiyo. Benim bir kaç disimde senin oğlunun gibi senelerrrrdir dislerime çok güzel bakmama rağmen ne geçiyor ne artıyor. Hani deride Allah korusun yanık izi vs falan olsa yenilr kendini ama diş kendini yenilemiyo o yüzden kalıyo öyle. Ama bence cidden sorun değil dökülüp yenisi gelen diş temiz gelir büyük ihtimal
jerryy43 miracatilla öyle tabiki Rabbim başka dert vermesin tek sorunumuz bu olsun 🙂 inşallah yeniler güzel ve düzgün gelir 🥰
jerryy43 sirinpatates ek gıda alıyor elbette ama ek gıda böyle sorun yaratmaz diye düşünüyorum sonuçta tek bir besinle kalmıyor çoğu şeyden yiyor biri yapsa bile bir ayda bu kadar lekelenme yapmaz diye düşündüm 🙂
Zeyzey6645 jerryy43 maşallah 7 aylık kaç dişi var öyle ☺️ bizim hiç yok temmuz doğumluyuz ama ne gelen var ne giden ne belirti 🙈
marinko Zeyzey6645 biz de temmuz doğumluyuz aynen beklemedeyim ben de. ufaktan beyazlık var ama gören daha çok var cıkmasına diyor
aasaf Kan damlasıda yapıyır evet bize doktorumuz kan damlası verince temiz bir bezle silmemizi söylemişti