Hanımlar kızımın 1 yaşı yaklaşıyor ailelerle arkadaşlarla ufak çaplı bi mekanda kutlama yapacağız mekanı bizler süsleyeceğiz partiebimden balonlar vs aldım bide pasta yaptırıyoruz özel olarak sarma kurabiye börek salatamız olacak kızıma da waikikiden açık pembesi bir elbise aldım daha gelmedi kargoda ama ben ne giyeceğim bilmiyorum emzirdiğim için rahat olsun da istiyorum bi de benim doğuştan ayağımla ilgili ni sağlık sorunum var babet topuklu ayakkabı vs giyemiyorum rahat edemiyorum nasıl bir kombin yapmalıyım yardımcı olur musunuz