AleynaNur228 benim oğlumda şuan 10 aylık 9 aylıkken uyku tulumu aldım odasinjn derecesi 23-24 arası oynuyor ben 2,5 tog aldım LCW den altina İnce sıfır kol zıbın giydirip çorapsız yatırıyorun hiç üşümüyor da dışarıda da mont gibi kullanıyorum yalnız 2,5 tog çok incede degik bilginiz olsun