8 damla x 3 şeklinde kullandım. Malesef başka türlü rahatlamıyorlar ne yazık ki tadı pek güzel değil ama bizde işe yaramıştı . Kimyon tohumu alıp kaynatıp için yemeklerinize de tozunu dökün etkisini hissedeceksiniz . Endişelenmeyin hepimiz yaşadık :)