Cnmkzm Kullanan var mı ne sıklıkla kullanıyorsunuz Gece bebeğimin sık sık uyandığı uymadığı günlerde kullanmanın bir sıkıntısı olur mu
Fatmaklc Hipp iyi geceler çayı var onu aile boyu kullandık cocuklarımıza ablalarım falan bi zararını gprmedık allaha sukur canım
Fatmaklc Cnmkzm valla rahatsız oldugum geceler bakıyorum uyuyacak gibi degıl hemen bi cay verıyodum mısıl mısıl
HanDerin Fatmaklc benim kızım 9 ay 25 günlük kullanabilir miyim? Ne kadar ölçek veriyorsunuz biraz bilgi verebilir misiniz 🙏
Fatmaklc Sallama çay gibi zaten biberonu 75 cc ye kadar dolduruyorum içine atıyorum 5 dakka icinde bekletıyorum sonra direk iciriyprum