5 aylık bebeğimi saat en son 19.00 da emziriyorum 23.00 ve 03.00 gibi rüya öğünü tavsiye ediliyor ancak çok gazı oluyor diye emzirmek istemiyorum açıkçası tam sindirmişken emzirmek uyandırıyor gibi geliyor. Sorum şu ki kaç saate kadar emzirmeden durabilir bu aydaki bebekler? Tabi ağlayıp acıkırsa o başka ama ağlamadan uyanmadan rüya öğünü yapılmasa olur mu acaba