nefes2345_ ben olsaydım gidip gizli gizli spiral taktirirdim, hiç eşime de bişey demezdim. Arka arkaya çok zor biz isteyerek yaptik eşimle benim hep hayalimizdi arka arkaya olması çok şükür öyle oldu aralarinda 22ay var bı oğlum bı kızım var ama çok zor. Yarın gidin bı kan tahlili verin kafanız rahat olsun eğer bebişte varsa yapcak bişey yok herşey Allah’tan..