Yarın bir ay aşısı var kızımın. Dışarıya çıkmışken sağlık ocağından sonra avm gezelim diyoruz doğumdan beri gezmeye hiç çıkmadım iki kere yürüyüş yaptım sadec kısa. Avm dediğimde açık alan bi avm. Neyse sorum şu aşıdan sonra çok huzursuz olur mu acaba bebeğim? Nasıl oluyolar aşıdan sonra? Avm ye gidipte boşuna zehir olmasın günümüz ona göre eve geçerim gitmem diye düşünüyorum