Liyaayse prensesannesi1_ benim kızım da alerjikmiş ilk dozu yaptırdıktan sonra yemesi kesildi. Doktor doktor gezdik alerjik olduğunu bilmiyordum en son bir çocuk doktoruna denk geldik alerjik olduğunu ve süt alerjisini rota aşısının tetiklediğini o yüzden beslenemediğini söyledi. Çok şükür sonradan doktor sayesinde toparlandı kızım
CmreKSidar prensesannesi1_ ben alerjik olduğunu bilmeden iki dozu da yaptırdım ilk dozda ishal olmustu
hibka23 prensesannesi1_ iki dozu da yaptırdım alerjik olduğunu bilmiyorduk ve direk egzama oldu , alerjisi varsa yapılmaması gerekiyormuş meğer.
nuroner prensesannesi1_ evet , son yapılan alerji kongresinde doktorlar alerjik bebeklere de aşıların yapılması kararını almışlar doktorumuz o yüzden yapacağız dedi
Eloysa prensesannesi1_ evet doktorumuz süt alerjisi var dedi ama rota aşısı herhangi bir sorun yaratmadı bizde
Efecim Alerjik olduğunu bilmeden ilk dozu yaptırdım. Şu an 4 aylık alerjik olduğunu öğrendim. Bu ayki kontrolde doktora sordum rota 2. Doz yapılacak mı evet yapılır dedi bir sorun olmaz dedi bizim doktorumuz 🤷🏻♀️
Liyaayse prensesannesi1_ hiç bilmiyorum bu şekilde oldu sonrasında gittiğimiz doktor da alerjik olduğu için aşı tetiklemiş dedi
nuroner prensesannesi1_ daha 25günlük falandı yoğun ağlama krizleri vardı gaz sancıları vs biz ilk kolik olduğunu düşündük arkasından gürültülü kanlı mukuslu kakalar başladı bağırsakları çok sesliydi o şekilde anladık