Senorita Kızlar 3 gün önce üst arka dişimi çektirdim. Önce bir problem yoktu şuan yanağım hafif şişmeye başladı. Bir problem ola bilir mi ?
Azra41 Senorita 20 lik dış mi cektirdiniz ? Ben 20 lik dış çektirdikten sonra yamulmustum resmen hem yanagim şişmişti hemde agzimi acamiyordum. 🥹
bsrshtrk Senorita 3 gün sonra şişmesi enteresan istersen buzla soğuk pres yap. İnşallah mikrop falan kapmamıştır. Diş etin falan şişti mi?
bsrshtrk Senorita ödem yapmış olabilir o zaman buz koy canım sabahada geçmezse mutlaka doktoruna ulaşmaya çalış.
Senorita Azra41 20 lik hangisi oluyor tam olarak bilmiyorum, doktor 7.diş dedi en sondan 1 önceki diş