50 günlük kız bebeğim var normalde günde 1 defa ıshal şeklinde yapıp içini boşaltıp her alt değiştirmemde de çok az virşey büyük çişini görürdüm doğduğundan beri. 2 gündür ıshal şeklini çok görmeye başladım bezden taşmıyor ama avuç içini doldurur sarı renk birazcık sümüksü sebebi nedir normal mi ? enfeksiyon çıkmıştı ilaç kullanıyoruz ondanda olabilir mi