Ruvdem Kızlar bebeğim genelde günde 1 veya iki günde 1 kaka yapardı. Bugün bu 4. Kaka oldu acaba ishal mi bu ? Doktora götürmelimiyim ? Her zaman huysuz bir bebek o yüzden hasta mı anlayamıyorum.
tubasd Ruvdem sıvı civikmi normalden rengi farklı kokulu vs mi siz neler yediniz emziriyorsanız onları gözden geçirin ona göre hareket edersiniz
Ruvdem tubasd son 2 aydır hep sıvı ve salyalı yapıyor zaten doktor normal demişti. Yine cıvık ama günde 1 kere yaptığı kadar yok onun yarısı kadar 4 kez oldu 2 3 saat aralıklarla . Ikınarak yapıyor onu da
tubasd Ruvdem yarında takip edin belki sizin yediklerinizde etkilemiş olabilir olmadı Dr gosterirsiniz