Geçmiş olsun inşallah kısa sürede evinizde kavuşursunuz benimle aynı odada kalan (doğum yapan) hanımefendi nin bebeği diye direk küvezle yb a alındı sanırım onda da böyle bir problem vardı ama iyiydi morali sende iyi tut iyi olsun sonuçta ilk sizin bebeğiniz girmedi öyle düşünün 🌸 bu sürede bol bol motive edip dinlenin