Bende bebeğimi mecburen mama ile beslemek zorunda kalmış biri olarak söylüyorum ilk başlarda hipp kullanmayı denedim anne sütüne yakın diye ama asla kilo aldırmıyor ve doyurucu bir mama değil Şuan 3.5 aylık kabızlık sorunu olduğu için tekrar hipe geçtik onuda beğenmedi diliyle itiyor. Bebelac gold tavsiye ederim ilk aylar çok iyi toparladı