sumata merhaba canım ben 4,5 -5 yaşındayken annem babam ayrıldı 4,5-5 diyorum çünkü o Aralıkta sürdü ayrılmaları öncesinde şiddetli kavgalar hatta dövüşler oldu net hatırlıyorum hala çok küçük bı yaş hatırlamak için ama tramva kalmış galiba. Benimde sürekli karnım ağrırdk kivrandirirdi beni ağrıdan midem hala da hassas üzüleyim hemen karnım ağrır. O zaman babam çok doktorlara götürdü beni psikolojik dediler. Sizin ailenizde sorun vardır demiyorum. Çocuğunuzu strese sokacak bı durum yaşıyor olabilir mi acaba ?