Merhaba ben mecbur kalarak size bişey sorucam kendimde cevaplayamıyorum benim 5 aylık oğlum beni görünce hiç sevinmiyor ben varım yokum hiç umurunda değil babası veya babaannesine aşırı düşkün onları görünce çok mutlu çok sevinçli gülüyo beni görünce hiç böyle tepkileri yok tamam ben çok sakin bir insan değilim çabuk geriliyorum geç sakinleşiyorum ama bilmiyorum benim çocuğuma ben nerede yanlış yapıyorum ilk çocuğum Yani mükemmel anne değil belki anne bile olamıyorum ben ona bilmiyorum sizde böyle bi durum olan var mı acaba