Vallahi bu kadar tesadüf olur girdim uygulamaya post açayım diye gördüm sizin yazıyı benim oğlumda 5 ,ay 8 günlük acayip derceede gece yok gecmiyo uykuyu zaten bastan boyleydi ama bi tik düzene sokmustim simdi sabahliyoz resmen dalmiyo yarim saat sürmüyor yatmasi hemen uyaniyo simdiden mi başladı acaba bu gerileme bu zamama kadar doyan çocuk acaba şimdimi doymuyo diyorum zombi gibiyim valla zaten gündüz uykulari demeyin yatirip odadan çıkmadan kalkiyo da bütün iş güç duruyo 4 yaşına gircek bir oğlum daha var acaba atakmi