Merhaba dişim 1 haftadır çok kötü antibiyotiğin yarısını kullandım yarısı kaldı apse geçti diye bıraktım emziriyorum ne kadar az içsem kardır diye düşündüm ama apse yüzüme kadar yayıldı şimdi 2. Kutu antibiyotik içiyorum hiç başına gelen oldumu acaba bademciklerim ağrıyor üşütme geliyor diş acili varmı diye araştırıyorum ama başına gelen biri varsa yardımcı olurmusunuz