Ecem__ ipelya ayak ustu derken neresi..tombiklik olabilirmi..bizimkide tombik ayak ustu yazin sandalet giyerken cok sevimli olurdu..🥰
ipelya Ecem__ keşke öyle olsaydı. Kızım alerjik bir bebek iki gündür balkabagi veriyorum acaba ondan mı bilemiyorum.