aysimaligunler Şimdiye kadar sma optipro 1 kullanıyordum çok kilo aldırmadı ama gaz yapmadı güzeldi 6. Aya yaklaşıyoruz sma 2 le mi devam etmeliyim yoksa başka bir mama mı kullanmalıyım kızlar siz nasıl yaptınız?
anne46yeni aysimaligunler merhaba. Bende sma kullanmaya yeni başladım bebeğim 2 ay 10 günlük kilo alamadığı için mama başlattı doktor. Sma kilo aldırmıyor mu ya da istenilen seviye de mi değil acaba. Soruna cevap veremedim ama merak ettim sorayım dedim.
aysimaligunler anne46yeni sütle birlikte gittiğimde güzel kilo alıyordu kızım ama 3 buçuk aylıkken sadece sağarak verdiğim için artık sütüm kesildi mamayla devam ettim o ay sadece 200 gram kilo aldı gerçi benim kız mamayı da çok fazla ml içmiyor malesef. Bu ay da 400 gram almış mesela. Yani gaz yapmıyor o açıdan iyi ama pek de yaramadı bize.