Kızlar bebeğim 3 gün sonra 4 aylık olacak ama hala daha şiddetli gaz sancısı çekiyoruz gaz damlalarınin çoğunu denedim ama hicbiriyle gaz çıkartmadı sabahtan akşama kadar ağlıyor 5 dk mutlu duruyor diğer vakitler hep ağlıyor hiç azalmadı hatta daha da arttı böyle bir durumla karşılaşan var mı iyi gelir diye banyo yaptırıyorum banyo sonrası gazdan çığlık çığlığa kalıyor asla sakinlesmiyor dışarı çıkarıyorum 10 dakika sonra çığlık çığlığa bağırıyor arabaya bindiriyoruz sakinlesmiyor elektrik süpürgesi, fön makinesi beyaz gürültü, kolik müziği açıyorum hicbiri ise yaramiyor hiçbiri sakinlestirmiyor napicagimi gerçekten şaşırdım sabahtan akşama kadar ağlıyor