Sinir oldum iyice kızımın 4 5 gün önce ateşi çıktı 3 yaşına yakın 39 a sonra ilaç ile falan düştü dün akşam tekrar 39.7 leri gördük ilaç verdim normale döndü ama gün içinde tekrar oldu acile gitmek istemedim yarın çocuk doktoru görür diye yine akşam 39.7 falan oldu eşim ılık duşa soktu 1 saat falan oynattı düştü tekrar dolven verdim sonra eşim acile gidelim dedi olur aa devlet bakmıyor ki dedim görümcemin eşi hastanede çalışıyor aradi eşim durumu anlattı boşuna gelmeyin ilaç versede aynı olacak dedi ama çocuğun ateşi bu arada 39.7 yok yani düşmedi o hala gelmeyin diyor dedim eşime kapat şu telefonu neymiş doktora karsiymis ateslenimce ilaca karsiymis banane kendi çocuğuna ne halt yaparsa yapsın ben onla bir değilim sonra işte tam goturecekken düştü tekrar şimdi 36.7 dedim eşime sabah doktora götürürüz bu gece sürekli bakarım yine dedim kızım o kadar ateşi var ki çocuk sürekli altına işiyor ve sonradan anlıyor geçen sene de bu şekil geçmedi ateşi enfeksiyon çıktı ve ondan çok korkuyorum allahtan eşim görümcemin kocası gibi değil az birseyde gidelim doktora diyor hayır sen karşı olabilirsin ama bize neden öyle diyorsun ateş işi bu çok korkuyorum kızlar yüksek ateş başka nasıl düşer