bilginnn Merhaba bebeği kıpkırmızı olup morarip ağlayan anneler var mı kendini sıkıyor çok ağlıyor bu şekilde günde belki on kere ne yapicagimi bilemedim birşey olur diye korkuyorum
gamzeso bilginnn merhaba, benimde bir kere başıma geldi bir video da izlemiştim yüzüne hafif üfleyince nefes almaya ve etrafa bakmaya başlıyor belki işinize yarar, tabii siz yine de araştırın 🙏🏻
birprensesanesi bilginnn 2.5 aylık bebeğim bu şekilde yapıyor kendini sıkıyor nefesini tutuyor yüzüne üflüyorum ama çok korkuyorum napıcam bende bilmiyorum😔
bilginnn birprensesanesi gerçekten bı cikmazin icindeyim çözümü yok geçmiyor büyür geçer diyorlar dört aylık oldu p kadar yorgunum ki