aliks benim bebeğim de aşırı galziydi saatlerce aglardi kucağımıza gezdirerek uyuturduk ya da omuzda başka türlü uyumazdi. Ama her uyku sonrasında mutlaka gaz masajı yapar cikarttirirdim diğer türlü birikip daha çok ağlamasına sebep oluyordu. Uyku sonrası güzel gaz atıyordu.