Ceylangul Kızlar bebeğimi yoğun bakıma aldılar dua edin onun için çok endişeleniyorum ya iyi bakmıyorlarsa diye dizinde yatan bebeğiniz oldumu
asaletsoydangelir Ceylangul üzülme emin ol çok iyi bakıyorlar benim bebeğim 5 gün kaldı o süreci gördüm banyosunu tedavisin yerini bile siliyorlar değiştiriyorlar hiç merak etme sen şuan sütünü düşün ve stres yapma bebeğin de hisseder 🌸🤲
BENOYLEUYGUNGORDUMM Ceylangul geçmiş olsun Allah’ın izniyle iyileşip hemen çıkacak. İçini ferah tut ben girmiştim bi kaç kere gayet güzel ilgileniyorlar hemşireler
AEgemm Ceylangul çok geçmiş olsun 28 gün kaldı oğlum bizim en az 2 hemşire oluyordu gayet güzel ilgileniyorlardı şuan bile duygusal bağ var sanırım aralarında hem yoğunbakım doktorunu hiç unutmuyor ve çok seviyor hem hemşireleri
bsrshtrk Ceylangul içini ferah tut güzel anne, umarım çocuğunu sağlıkla tez zamanda kucağına alırsın.
sifirekran_bolkitap Ceylangul doğar doğmaz aldılar hiç görmedim dahi, ilk defa 2 gün sonra gördüm siz sütünüze odaklanın, süte ihtiyacı olacak yaşadığınız stresi çok iyi biliyorum. Allah yardımcınız olsun
biyiksiz_yorumcu Ceylangul 2 çocuğum da aynı sebepten 10 gün kaldı sağlıkla çıkacak oradan korkma beklemek çok zor bilirim ama iyiliği için mecbur beklemelisin
sifirekran_bolkitap Ceylangul Öncelikle mümkün olduğunca sakin kalmaya çalışın çok zor biliyorım, sonrasında solgar b 12, bestlak, dut, incir, bamya çorbası, çemen, humana çay, rezene ben de etkili olmuştu.
vildankara Orada ki süt sağma makinesi çok güzel çekiyor hastanelerin orada sağın muhakkak sütünüz gelecektir
Melek-Naz1 Ceylangul benim kızımı da doğar doğmaz solunum sıkıntısı yüzünden almışlardı 5 gün yattı stres yapma çok iyi bakarlar sütüne odaklan sen
benuykukadiniyimm Ceylangul benimde kızım 1 hafta kalmıştı küvezde solunum sıkıntısından. Hiçbişey olmamıştı güzel baktılar. Günbegün herşeyine bakıyorlar sarılığı falan ondan aklım kalmamıştı