11+12 günlüğü bizde bende buna taktım bu ara postu gördüm şaşırdım 😂😂 ya 6. Ayından beri aşırı hareketli kalkmaya çalışan çocuk yok yürümek istemiyor koltukta falan sıralıyor öyle geziyorda elinden tutunca yürümek isterdi bu ara durdu emekliyor sadece bende niye böyle oldu diye kafama çok takıyorum 9-10 ayda yürüyen bebekleri görünce diyorum bizde mi sorun var hani çok hevesliydi niye bıraktı. Yürüteç etkiledi herslde bizi ya tembelleşti ona binince çokta bindirmedim aslında ama ben ondan şüpheleniyorum bakalım ne zaman yürücek bekliyoruz bizde