glamt ne gibi bir memnuniyetsizlik dönütü aldınız? Çevremde baya yaptıran var. Ümit hanımı ümraniye de zaten bilmeyen yoktur. Eğer ümraniyenin eskisi iseniz. Benim arkadaşlarım sultanbeyliden falan geldi hep ümit hanıma. İşinde çok iyidir benim oğlum uyurken sünnet oldu 😁 çok tatlı ve naif bir kadın. Numarasını da veriyor. Valla ben sürekli yazdım ümit hanıma hiç bıkmadan cevap yazdı bana 🤗
Bir de klipsliyi önermiyorlar. Klipsli sünnette tekrar sünnet olma, ileriki dönemde hissizlik gibi bazı sorunlar olabiliyor. Şimdi burda biz öyle bir yaşamadık diyenler vs olcak. Tabiki siz bilirsiniz. Arama yerinden eski sünnet ile ilgili gönderileri aratırsanız eğer tekrar sünnet olan çocukları okursunuz. Bende baya araştırmıştım. O yüzden dikişli yaptırdım. Eski usül olsun kafam rahat etsin dedim.