Kızlar benim bekarken bir iki kere vajina dudaklarında nohut kadar şişlik olmuştu ama sivilce değil bildiğiniz yumruluk gibi şişlik. Uzun zamandır olmuyodu 2. Oğlumun sezeryanından sonra gene oldu hemde 2 tane. Özel sigortamizin sozlesmesini bekliyorum doktora gidicem zaten ama başına gelen ne olduğunu bilen var mı?