Kızlar bebeğim sol ayağını parmak ucunda basıyor. Diğer ayak normal basıyor. Ve bu önceden yoktu son 4-5 gündür var. Doktora götürdüm biryerden düştü mü dedi hayır dedim sol ayağını bastırdı sadece ağrıyormuş gibi tepki de vermiyor o da anlamadı. takip etcez dedi sadece.
Böyle bişey başına gelen var mı?
Zamanla geçer mi acaba?
Birde adım atmayı da bilmiyor henüz